آموزش تعمیرات پرینتر

ادواتی که به کامپیوترها وصل می شوند به چند دسته تقسیم میگردد که به صورت کلی می توان به دو دسته کلی تقسیم کرد .1 دستگاه های ورودی 2 دستگاه های خروجی

دستگاه های ورودی به دستگاه هایی گفته می شود که اطلاعات توسط آن ها وارد کامپیوتر میشود مانند کیبورد – اسکنر و.... و دستگاه های خروجی هم به دستگاه هایی اطلاق می شود که اطلاعات توسط آن ها در خروجی قرار میگیرد تا کاربر بتواند از آن اطلاعات استفاده کند.مانند مانیتور – اسپیکر و یکی از آن اه که می خواهیم در موردش صحبت کنیم پرینتر است

آموزش تعمیرات پرینتر

از آن جایی به پرینتر ها دستگاه های خروجی گفته می شود که شما می توانید مثلا یک کتاب که به صورت الکترونیکی در رایانه ذخیره شده را ( PDF) بر روی کاغد چاپ کنید.کاربرد اصلی پرینترها همین است که سند های تصویری – نوشتاری و... را که در کامپیوتر نگه داری میشوند را در صورت لزوم بر روی کاغذ چاپ کند زیرا در خیلی از موارد نیاز است که این اطلاعات به صورت فیزیکی هم در دسترس ما باشد.

آموزش تعمیرات دستگاه پرینتر نیز مستلزم دانش و تخصص کافی می باشد و افرادی  که دوره های کامل آموزشی را گذرانده باشند می توانند به آموزش تعمیرات پرینتر بپردازند.

ساختار پرینتر ها شباهت هایی به دستگاه های فتو کپی دارند ( البته در بخش خروجی و چاپ) یعنی دارای کارتریج هستند و همچنین کاغذ کش و سنسرهای مربوطه به این بخش ها. این بخش ها در زمان کار پرینتر به صورت هماهنگ و یک پارچه کار میکنند و اختلالی کوچک در هر بخش میتواند باعث از کار افتادن عملکرد پرینتر شده و یا عملیات را با مشکل واجه سازد. حتما شاهد بوده اید پرینترهایی را که کاغذ را جمع و مچاله میکنند و یا کاغد در درون آن ها گیر میکند، همه این ایرادات به دلیل اختلا در بخش های مکانیکی دستگاه و یا مربوط به سنسورهای دستگاه می باشد که با خراب شدن و عدم کار کرد درست باعث بروز چنین مشکلاتی میگردد.

از آن جایی که پرینتر نیز از دسته ی ماشین های اداری بود و همان حالت الکترونیکی و مکانیکی بودن را دارد تعمیرات آن مستلزم داشتن اطلاعاتی در زمینه الکترونیک و مکانیک دستگاه است و در دوره های آموزش تعمیرات پرینتر این دو مورد آموزش داده می شود. شما در دوره های آموزش تعمیرات پرینتر خواهید آموخت که چگونه یک پرینتر را به درستی باز و بست کنید – آن را عیب یابی  نمایید و چگونه مشکلات دستگاه را برطرف کنید و بعد از اتمام دوره خواهید توانست در بازار کار مشغول به کار شوید.البته حرفه ای تر شدن در تعمیرات هر دستگاه و وسیله ای نیازمند تجربیاتی هم هست و مثلا شما با بازو بست کردن تعداد زیادی پرینتر در این بخش عملکرده بهتری را رفته رفته خواهید داشت.

پرینتر ها هم دودسته هستند که به نوع رنگی و سیاه و سفید تقسیم می شوند و اصلی ترین تفاوت بین آن ها بیشتر در نوع کارتریج و در بخش های چاپ می باشد وگرنه در 80 درصد شبیه به هم هستند به عبارتی کسی که تعمیرات پرینترهای سیاه  و سفید را به درستی بلد باشد با یک توجه کامل می تواند نوع رنگی را هم عیب یابی و تعمیر نمایید.

لازم به ذکر است که نوع رنگی هم دارای مدل های مختلفی از جمله جوهر افشان و... می باشد که نوع جور افشان کیفیت رنگ زنده تری را دارد ولی خب بعد از چاپ باید کمی صبر کرد تا رنگها روی کاغذ کاملا خشک شوند.

در کل آموزش تعمیرات دستگاه پرینتر یکی از مشاغل زیر مجموعه تعمیرات ماشین های اداری است که همچنان بازار کار خوبی را دارد و کسانی که به خوبی کار را یاد گرفته باشند می توانند سهم بزرگی از بازار کار را داشته باشند.

در دوره های آموزش تعمیرات پرینتر شما روش های عیب یابی و رفع عیب را خواهید آموخت  و بعد از اتمام دوره به راحتی قادر به تعمیرات انواع دستگاه های پرینتر خواهید بود.

میتوانید شارژ کارتریج را هم یاد گرفته و علاوه بر تعمیرات پرینتر بتوانید خدمات جانبی مانند شارژ کارتریج را هم به عنوان مکمل در کنار تعمیرات انجام دهید.

جهت تبدیل شدن به یکی از حرفه ای های تعمیرات پرینتر همین الان هم می توانید اقدام کنید و با تلاش و کسب تجربه به یک تعمیرکار حرفه ای در این زمینه تبدیل شوید.

فرم ثبت نام

برای ثبت نام در کلاس ها می توانید از فرم زیر استفاده نمایید. دقت نمایید پر کردن فرم زیر به منزله ثبت نام نهایی شما در کلاس ها نمی باشد و این فرم به عنوان پیش ثبت نام می باشد. کارشناسان ما جهت راهنمایی و نهایی کردن ثبت نام با شما تماس خواهند گرفت


نام و نام خانوادگی
تاریخ تولد
جنسیت
تحصیلات
رشته تحصیلی
ایمیل
تلفن همراه
تلفن ثابت
شهر محل سکونت
میخواهید در کدام دوره آموزشی شرکت نمایید
از چه تاریخی می توانید در کلاس شرکت نمایید
نیاز به خوابگاه
توضیحات بیشتر و یا سوال خود را اینجا بنویسید
تشخیص انسان از ربات (تیک بزنید)

اطلاعات تماس

تهران, میدان انقلاب به سمت آزادی , بعد از جمالزاده شمالی, خ والعصر , درفش شرقی , پلاک1 - موسسه فنی آموزش تعمیر
تلفن تماس02166904202
                 ۰۹۱۹-۱۰۸۰۲۸۷
ایمیل:
info@amoozeshtamir.com

توضیح کوتاه

مرکز تخصصی انواع آموزش سخت افزاری ملی پایتخت, برگزار کننده تخصصی ترین دوره های آموزش تعمیرات گوناگون از قبیل آموزش تعمیرات موبایل, آموزش تعمیرات تبلت, آموزش تعمیرات کامپیوتر, آموزش تعمیرات لپ تاپ, آموزش تعمیرات پرینتر , آموزش تعمیرات فتوکپی, آموزش تعمیرات مانیتور, آموزش تعمیرات ای سی یو خودرو و سایر دوره های آموزشی, با بهره گیری از اساتید مجرب و متخصص می باشد. این موسسه با در اختیار داشتن محیط آموزش مجهز و پیشرفته برترین موسسه آموزش تعمیرات در ایران می باشد.

شما کارآموز گرامی پس از گذراندن دوره های آموزش تعمیرات در این مرکز کلیه جزئیات و روش تعمیرات انواع وسیله الکترونیکی را خواهید آموخت. همچنین پس از فراغت از دوره آموزشی بمدت 5 سال از پشتیبانی گروه متخصص فنی آموزش تعمیر بهرمند خواهید گشت