آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل

آموزش تعمیرات نرم افزاری موبایل


تعمیرات دستگاه های الکترونیکی امروزه یکی از شیرین ترین مشاغل بوده و هم از دسته پر درآمدترین ها می باشد ، خصوصاً اگردستگاهی باشد که پر استفاده باشد.
در دنیای امروز ارتباطات و تبادل اطلاعات از مهمترین و غیر قابل انکارترین مسائل است. به همین دلیل و با توجه به پیشرفت فناوری که در زمان حال شاهد آن هستیم ابزارها و دستگاه هایی را شاهد هستیم که میتوانیم با استفاده ازآن ها به همه جای دنیای خودمان دسترسی داشته باشیم. یکی از این ابزارها تلفن همراه است که کاربردهای تلفن های همراه دیگر فراتر از اینی است که آن را فقط یک تلفن قابل حمل بدانیم.

 

آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل


به عبارتی موبایل های امروزی یک کامپیوتر کامل هستند که در دست دارید و  تماس تلفنی و یا اراسال پیام های کوتاه از ساده ترین کارهایی است که شما می توانید با استفاده از آن ها انجام دهید.از آن جایی که استفاده از تلفن های همراه بسیار همه گیر می باشد  بازار تعمیراتی و خدمات فنی آن نیز بسیار گسترده شده و حتی بخش بندی شده است.
در حال حاضر تعمیرات گوشیهای موبایل به بخش های تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری تقسیم شده است.تعمیرات سخت افزاری گوشی های موبایل یکی از مباحث مهم در امر تعمیرات بوده که باید برای تسلط بر عیب یابی آن دوره های آموزشی را گذرانده  و بعد از امادگی به تعمیرات بپردازید.ولی ما در این جا میخواهیم کمی در باره ی مبحث تعمیرات نرم افزاری موبایل صحبت کنیم.
تعمیرات نرم افزاری موبایل بخشی از تعمیرات در تلفن های همراه است که به عیب یابی سیستم عامل موبایل – عیب یابی نرم افزاری و برطرف کردن خرابی های نرم افزاری می پردازد.یکی از شاخه های تعمیرات نرم افزاری فلش کردن گوشی های موبایل است که  زمانی که سیستم عامل و یا به عبارتی رام گوشی دچار اشکال می شود در این حالت این رام باید تعویض کردد ، البته لازم به ذکر است که در برخی موارد شاید با یک ریست کردن بتوان مشکل راحل کرد ولی این فقط در 5 درصد اوقات جواب گو است و باید گوشی موبایل فلش شود.
فلش کردن گوشی هم پروسه های خودش را دارد و فرد تعمیر کار باید به همه جوانب آن آگاه بوده باشد تا در کار ایرادی پیش نیاید زیرا عدم اطلاعات کافی در فلش کردن حتی ممکن است باعث سوختن Ic فلش گوشی شود که در تعمیرات خوب نیست.ابزارهای نرم افزاری هر گوشی موبایل برای فلش کردن نیز باهم فرق دارد که باید برای هر برندی از ابزار مخصوص به خودش استفاده کرد و خب ورژن های جدیدتری هم برای یک مدل گوشی موبایل به بازار می آید.
به عنوان مثال برای فلش کردن گوشی های تلفن همراه سامسونگ از نرم افزاری به نام odin استفاده می شود.این نرم افزار یک نرم افزار و ابزار کامل و حرفه ای برای فلش کردن گوشی های موبایل سامسونگ است ، با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی مدل های  اندرویدی گوشی های سامسونگ را فلش نمایید.
در دوره های آموزشی تعمیرات نرم افزار موبایل شما با عیب یابی و تعمیرات نرم افزاری گوشی های موبایل به خوبی آشنا شده و خواهید توانست به راحتی تمامی مشکلات مربوطه را برطرف کنید و در نهایت یک گوشی را به خوبی فلش کرده و مجدداً راه اندازی کنید. خیلی از خرابی هایی که برای موبایل های امروزی پیش می آید نرم افزاری بوده که خیلی از افراد به اشتباه در دسته خرابی های سخت افزاری قرار میدهند. برای نمونه ممکن است سیستم اتصال بی سیم ( wifi) یک گوشی از کار بیفتند و خب برخی افراد که اطلاعات کافی از نحوه ی عملکرد سیستم عامل و تعامل آن با سخت افزار را ندارند گمان میکنند که قطعه ی مربوط به این بخش خراب شده و یا سوخته است در حالی که خود سیستم عامل در 90 درصد اوقات مسئول خرابی بخش های مختلف است به عبارتی نه این که مثلاً بخش بلوتوث و یا وای فای را خراب کند بلکه دیگر نمی تواند آن بخش را شناسایی کند که نتیجه از کار افتادن یکی از قابلیت های گوشی موبایل مانند وای فای خواهد شد.
دوره ی آموزش تعمیرات نرم افزار موبایل یکی از محبوبترین دوره های آموزشی از حدود بیست سال پیش تا اکنون بوده و هست که همان طور که گفته شد بازار کار خوبی را هم دارد و هم درآمد خوبی دارد. ولی ماندن دیگر کارهای فنی باید در این زمینه کار و تلاش زیادی کنید تا در تعمیرات نرم افزاری و سخت افزاری تلفن های همراه به موفقیت های بالایی دست پیدا کنید.
برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.   09191080287

فرم ثبت نام

برای ثبت نام در کلاس ها می توانید از فرم زیر استفاده نمایید. دقت نمایید پر کردن فرم زیر به منزله ثبت نام نهایی شما در کلاس ها نمی باشد و این فرم به عنوان پیش ثبت نام می باشد. کارشناسان ما جهت راهنمایی و نهایی کردن ثبت نام با شما تماس خواهند گرفت


نام و نام خانوادگی
تاریخ تولد
جنسیت
تحصیلات
رشته تحصیلی
ایمیل
تلفن همراه
تلفن ثابت
شهر محل سکونت
میخواهید در کدام دوره آموزشی شرکت نمایید
از چه تاریخی می توانید در کلاس شرکت نمایید
نیاز به خوابگاه
توضیحات بیشتر و یا سوال خود را اینجا بنویسید
تشخیص انسان از ربات (تیک بزنید)

اطلاعات تماس

تهران, میدان انقلاب به سمت آزادی , بعد از جمالزاده شمالی, خ والعصر, درفش شرقی , پ1 - موسسه فنی آموزش تعمیر
تلفن تماس:02166933237
                 ۰۹۱۹-۱۰۸۰۲۸۷
ایمیل:
info@amoozeshtamir.com

توضیح کوتاه

مرکز تخصصی انواع آموزش سخت افزاری ملی پایتخت, برگزار کننده تخصصی ترین دوره های آموزش تعمیرات گوناگون از قبیل آموزش تعمیرات موبایل, آموزش تعمیرات تبلت, آموزش تعمیرات کامپیوتر, آموزش تعمیرات لپ تاپ, آموزش تعمیرات پرینتر , آموزش تعمیرات فتوکپی, آموزش تعمیرات مانیتور, آموزش تعمیرات ای سی یو خودرو و سایر دوره های آموزشی, با بهره گیری از اساتید مجرب و متخصص می باشد. این موسسه با در اختیار داشتن محیط آموزش مجهز و پیشرفته برترین موسسه آموزش تعمیرات در ایران می باشد.

شما کارآموز گرامی پس از گذراندن دوره های آموزش تعمیرات در این مرکز کلیه جزئیات و روش تعمیرات انواع وسیله الکترونیکی را خواهید آموخت. همچنین پس از فراغت از دوره آموزشی بمدت 5 سال از پشتیبانی گروه متخصص فنی آموزش تعمیر بهرمند خواهید گشت